Last weekend

Denna helgen har bara flugit förbi i 190. Igår spenderade jag morgonen hemma o lekte lite med pojkarna, sedan åkte jag ner till stan o mötte upp Neli. Vi åkte sedan hem till mig o gjorde oss redo inför vår columbianska kompis avskedsfest. Vi spenderade ett par timmar där, var himla kul att se Tatiana igen o det känns så overkligt att det var sista gången vi skulle ses på, ja vem vet? Hon har valt att förlänga ett år i Seattle, WA. Så vi får helt enkelt se var livet tar oss men jag hoppas verkligen jag kommer få träffa henne igen. <3 Efter partyt åkte jag o Neli hem, gick till Target med nya Au Pairen för att handla chips o sen satte vi oss alla 3 här hemma o kollade film. Eller, det blev inte att jag kollade så mycket utan gjorde mest annat för filmen var väldigt dålig. The Interwiew. Kan förstå att den har blivit förbjuden så mycket för den var helt sjuk. 
 
Idag kom familjen Azevedo upp vid lunch. Vi åkte ner till FIsherman's Wharf & Pier 39 för lunch o häng. Var mysigt att hänga lite nu innan jag åker till Hawaii. Efter ett par timmar åkte vi hit hem, de tog en av mina resväskor plus att jag hade packat ihop en stor påse till Janita med sånt jag ej vill ha längre. Så det var skönt! Ska ju som sagt spendera mina sista dagar i Cali hos dem. I alla fall, efter de åkt gick jag upp på mitt "rum" o bara la mig i sängen. Jag har så mycket känslor inom mig o jag vet inte riktigt var jag ska göra av allt. Allt känns jobbigt just nu. Men på onsdag är det äntligen semester o det ska bli så skönt att komma ut ur huset o bara vara på semester. 
 
Nu ska jag kolla ett avsnitt av någon ny serie jag ännu inte bestämt mig för. Sen SOVA. Beställt väckning av pojkarna imorgon bitti kl 8. P&K
 
Min busunge
Mina fina vänner <3 
Kan aldrig ta en normal bild hahaha.. Sista selfien på oss 3...
 
IDAG
Stötte på Leonardo DiCaprio idag, eller i alla fall waxfiguren av honom. Det var skrämmande likt!!! Nog den bästa vaxdockan jag sett :-)
Vi gick till Rainforest Café för lunch. 
O självklart skulle vi ju ha den största desserten efteråt. Vulkanen! Vi 5 delade på den o där var fortfarande mycket kvar när vi alla var fulla. Snacka om mättande!!! 
När vi gick runt lite på Pieren så fick jag o Janita hittat en tröja som reprenserar Cali, det var en del av min julklapp. O denna blev det!! 
 
I helgen tog jag mig även en tur till Victoria's Secret för en snabb tur, kommer ut där ifrån med en ny bikini. Kan ju inte bara motstå så otroligt fina de är!!! O denna var inget undantag. Perfekt till Hawaii!!!
 

Kommentarer:

1 Sus:

Vilka underbara bilder! ;D <3

Kommentera här: