Last week in Cali

Nu är allting på plats, alla väskorna är packade. Lyckats få ner alla mina saker i 3 stora resväskor, 1 carry-on & 1 handväska. Haha! Ett mirakel att jag har klarat det! Nu blir det INGEN mer shopping utan väskorna får ej öppnas hehe :-) I'm ready for you Sweden! But first stop: Washington DC. Imorgon bitti flyger jag till östkusten!! 

Bilder från veckan 
Ännu ett hejdå, till familjen Leal. Jag kommer sakna er så himla mycket!!! 



Sushi lunch & bio - Paddington 
Pannkaksfrulle 
Ännu en sushi lunch 
Girl Scouts cookies 
Min sista middag i Cali. Moster lagade bästa maten - fläskfilégryta, potatisgratäng & sallad! MUMS 

Mina hjärtan 

Chips o dippa mys framför Frozen 

Kan inte riktigt förstå att jag kommer lämna Cali imorgon. I ett år har det varit mitt hem o det är verkligen hemma här med. Mitt andra hem. Det är så otroligt jobbigt att behöva lämna detta ställe men jag vet att jag alltid kan komma tillbaka. Jag fick ett par jättefina presenter idag som jag blev så himla glad över. En fotobok från mitt år (från Janita & Lisa med familjer , teckning & armband (från Julia), halsband & tröja (från Marios mamma & syster). Jag blev så himla rörd & glad att jag glömde ta bilder innan jag packade ner det... 

Imorgon bitti går flyget till Washington DC o Linnea, ska bli väldigt kul o träffa henne igen & hennes värdfamilj. Även fast det kommer bli väldigt väldigt jobbigt att behöva säga hejdå till min bästa Azevedo familj. Men tur att vi ses till sommaren igen <3 

Nu ska jag hoppa i säng. Ska gå upp 5:30 imorgon. P&K 

Kommentarer:

1 Oslofru:

Hej fina du! Tänkte bara titta in och önska dig en fantastiskt start på helgen! Kramar <3

Svar: Tack vad omtänksamt :) Önskar dig detsamma!!! Kram
Emma Larsson

Kommentera här: