Farewell party

Dagen var kommen, idag har vi haft min avskedsfest. Det blev en väldigt lyckad kväll, med många skratt men även några tårar. Jag är så fruktansvärt tacksam att jag hamnade i en sådan himla bra familj, har så himla bra vänner o inte minst världens bästa moster med familj o Lisa med familj. De alla gjorde min sista kväll helt perfekt även fast det vid vissa tillfällen var väldigt jobbigt o svårt, gjorde jag mitt bästa att hålla tillbaka tårarna o tänka på alla bra minnen detta året har gett mig.... 

Jag vet att jag kommer träffa alla mina Au pair vänner förr eller senare hemma i Sverige eller någon annan stans i värdlen, o jag vet att jag alltid har någonstans att ta vägen om jag kommer tillbaka till Cali igen. Alltid ett andra hem. 

Efter så mycket känslor idag ska jag försöka få ett par timmars sömn innan den riktiga utmaningen kommer imorgon, att säga hejdå på riktigt till min älskade värdfamilj. Det ger mig tårar i ögonen av att bara tänka på det. Jag ser inte fram emot det men det måste göras o förhoppningsvis träffar jag dem till sommaren igen!! <3 

Det är tydligen såhär man anländer till en fest, sov sig igenom första timmen..
Min älskade värdmamma <3 
Busfrö
Min jättefina tårta jag fick, som var lika dan som jag fick när jag fylla år. Den är så himla god! O det var väldigt fint gjort av familjen, det var en överraskning!!! 
O helt plötsligt blev det väldigt känsligt även fast vi skrattar här, efter lite tårar. 







Love 

Kommentera här: